VanosRepair staat garant voor al haar producten en heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.

De volgende garantiebepalingen zijn van kracht:

Complete, door ons gerevisserde, VANOS units, hebben 1 jaar omruilgarantie zonder kilometer beperking.

Losse revisiedelen en gereedschappen hebben 90 dagen omruilgarantie.

De garantieporiode start op de datum van uitlevering.

Aanvraag

In geval U aanspraak wenst te maken op garantie dient U dit schriftelijk te melden op het volgende email adres: support@vanosrepair.nl

Een garantieaanvraag dient minimaal de volgende gegevens te bevatten:

> Factuurnummer van aankoop
> Uitgebreide klachtomschrijving (eventueel aangevuld met beeldmateriaal)
> Oorzaak van defect (indien bekend)
> NAW gegevens van de aanvrager

Nadat uw aanvraag door ons is ontvangen, nemen wij contact met u op voor de verdere afhandeling.

Garantiebepalingen

Onze garantiebepalingen zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vanosrepair.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.